گلم برو به سلامت...


اينـ يـادداشتــ هـا را براي تـو مي گذارم جاي خالي ات تا ابد نــ ــقـ ـطـ ـه چـ ـيــ ـنــ ــ خـواهــد مانــد ..... بعـــــد از تـــــو تحمــلــ ضـ ـمـ ـيـ ـر ديــگــري را نــدارم . . .

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

اگر قرار باشه دیگه عشقتون رو نبینید....دوست دارید ازش عکس خودشو به یادگاری بگیرید یا صدای ضبط شده اش رو؟؟؟من عکس

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 

بی هیچ صدائی می آیند
زمانی که نمی دانی
در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و…
بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی که به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاهـا . . .


خنده ام میگیرد
وقتی پس از مدت ها بی خبری
بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری
میگویی : دلم برایت تنگ است
یا مرا به بازی گرفته ای
یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی
دلتنگی ارزانی خودت . . .

 


دلم که برایت تنگ می شود ،سرک میکشم لابه‌ لای نوشته هایم …
هیچ جای دیگری نیست که اینقدر پر باشد از تو !

  

           

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com
به نیمکت اولین قرارمان …
جای تو شسته ام تا جای خودم خالی باشد !!!

 

 

هنوز هم با تمام نبودن هایت دلیل بودن منی …

 


دلتنگم ، برای کسی که مدتهاست بی آن که باشد ، هر لحظه زندگی اش کرده ام

 

 

 

 

 

 

صدایت درگوشم زمزمه می شود

نگاهت درذهن مجسم ...

ولی من

تو را

می خواهم

نه خیالت را ..

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 نویسنده ها “سیگار” می کشند
شاعرها “هجران”
نقاش ها “تابلو”
زندانی ها “تنهایی”
دزدها “سرک”
مریضها “درد”
بچه ها “قد”
و من برای کشیدن ، “نفسهای تو” را انتخاب می کنم …

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


می نویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها می روم
شاید او حتی نگوید کیستی
شاید او حتی بگوید لایق من نیستی
می نویسم من که عمری با خیالت زیستم 
گاهی از من یاد کن حالا که دیگر نیستم

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com 

یه روزایی ، یه شبایی

به یه آدمای خاصی خیلی احتیاج داری

گوشیتو برمیداری شمارشو بگیری

اما میدونی بی فایدس

اینقدر دلگیرو دلتنگی که یهو به خودت میای

و میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالیِ بی جواب

اشکات سرازیر شُدن و بعد با خودِت فقط یه جمله میگی

اونهمه دوست داشتن آخرش چِرا اینطوری شد.....!

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com


اما تو بگو «دوستي» ما به چه قيمت؟


امروز به اين قيمت، فردا به چه قيمت؟


ای خیره به دلتنگی محبوس در این تنگ


این حسرت دریاست تماشا به چه قيمت


يك عمر جدايي به هواي نفسي وصل


گيرم كه جوان گشت زليخا به چه قيمت


از مضحكه دشمن تا سرزنش دوست


تاوان تو را مي‌دهم اما به چه قيمت


مقصود اگر از ديدن دنيا فقط اين بود


ديديم، ولي ديدن دنيا به چه قيمت

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

گفته بودم لب تَــر کنی برایت جان می دهم ولی نه اینکه لبت با لب دیگری تر شود
حالا برو بمیـــــر

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 

هیچ کس تنهاییم را حس مکرد

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com



♥♥♥♥♥♥
†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, 13:8 |- هانیه -|

ϰ-†нêmê§